سبد خرید شما خالی است.

کتاب نقشه‌نگارها

کتاب نقشه‌نگارها نوشته پنگ شپرد با ترجمه میثاق خلج از سوی انتشارات کتابسرای تندیس منتشر خواهد شد.

توضیحات

تمام زندگی و علایق نل یانگ نقشه‏‌نگاری است. پدرش اسطوره‎‌ای در این رشته است و همین‌طور قهرمان نل. اما از زمانی که پدرش با مشاجره‌ای بر سر یک نقشۀ تاشوی به ظاهر بی‌ارزش از شاه‌راه‌های جاده‌ای او را اخراج کرده است، نل آن نقشه را مقصر بیرون انداختنش از کتابخانۀ عمومی نیویورک و کنار رفتن از این حرفه می‌داند. هفت سال تمام نل با پدرش صحبت نمی‌کند تا این‌که جنازۀ پدرش، دکتر یانگ، با همان نقشۀ به ظاهر بی‌ارزش در دفتر کارش در کتابخانه عمومی نیویورک پیدا می‌شود. دوباره سر و کلۀ آن نقشۀ منحوس پیدا می‌شود که نل را راهی سفری جادویی می‌کند. خیلی زود متوجه می‌شود که نقشه‌ای بسیار ارزشمند و کمیابی است، در حقیقت ممکن است تنها نسخۀ باقیمانده از نقشه‌ای نایاب باشد که افراد زیادی در پی یافتنش هستند؛ از جمله کلکسیونر معروف گمنامی که برای دستیابی به آن هر کسی را از سر راهش برمی‌دارد. اما چرا؟ برای پیدا کردن پاسخ چنین سؤالی نل پرده از راز تاریک خانوادگی سی ساله‌ای برمی‌دارد که قدرت واقعی نقشه‌ها در پس آن نشان داده می‌شود.

شپرد در بخش یادداشت نویسنده خاطر نشان می‌کند که این داستان تخیلی ولی الهام گرفته از واقعیت است و قول می‌دهد اگر شخصی نقشه‌ای را که دروغی درونش نهفته دارد دنبال کند «اتفاق جادویی رخ می‌دهد.» و این کتاب کاری می‌کند که این حرف را باور کنید. این رمان بسیار مبتکرانه مرز‌های واقعیت را جا به جا می‌کند.

کتاب نقشه‌نگار‌ها که جزو آثار گمانه‌زن است ترکیبی از هنر و علم، جادو و تاریخ است. داستانی بر پایه واقعیت دربارۀ مکان‌هایی که هنوز کشف نشده‌اند. پر فروش‌ترین کتاب در آمریکا که به انتخاب واشنگتن پست به عنوان بهترین کتاب سال ۲۰۲۲ معرفی شده است.

توضیحات تکمیلی

وزن 296 گرم
نویسنده

پنگ شپرد

مترجم

میثاق خلج

تاریخ چاپ

1403

نوبت چاپ

1

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

صفحات

شابک

جنس کاغذ