هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی مجموعه‌ی «گذرگاه»، اثر جاستین کرونین

   «گذرگاه» داستان دختری به نام «اِیمی» است که مادرش او را در سن شش سالگی رها کرده، توسط اشخاصی ناشناس در پشت پرده‌ی آزمایشی توسط دولت تعقیب و زندانی شده است. اما مأمور ویژه «برد ولگاست»، افسری که برای پیدا کردنش فرستاده شده است، در مقابل سکوت عجیب این دختر خلع سلاح می‌شود و همه‌چیز را برای نجاتش به خطر می‌اندازد. همانطور که آزمایش به طرز هولناکی اشتباه پیش می‌رود، «ولگاست» مقدمات فرار او را مهیا می‌کند اما نمی‌تواند مانع از فروپاشی جامعه شود. اکنون «اِیمی» تک‌وتنها به سوی آینده‌ای تیره و آکنده از خشونت پیش می‌رود، با علم به حقیقتی هولناک که فقط او توانایی نجات جهان ویران‌شده را دارد.

   «گذرگاه» جلد اول از مجموعه‌ای سه جلدی به همین اسم است که جلد دوم آن به نام «دوازده» و جلد سوم آن به نام «شهر آینه‌ها» نیز توسط نشر «کتابسرای تندیس» به چاپ رسیده‌اند. داستانی عجیب درباره‌ی آزمایشی هولناک برای رسیدن به آرزوی دیرینه‌ی بشر یعنی جاودانگی که روی سیزده نفر انجام می‌شود. دوازده نفر از آنان به هیولاهایی وحشتناک تبدیل می‌شوند که شروع به کشتار انسان‌ها می‌کنند و تنها نفر سیزدهم یعنی «اِیمی» جان سالم بدر برده و اکنون باید ناجی بشریت شود.

   این کتاب پیشنهاد بسیار خوبی برای افرادی است که به موضوعات آخرالزمانی علاقه دارند. کتابی کاملاً مهیج و گاهی اوقات ترسناک که مخاطب را تا لحظه آخر همراه خود نگه می‌دارد.

   جوایز:

  • نامزد بهترین کتاب سال از دیدگاه کاربران گودریدز – سال ۲۰۱۰
  • نامزد بهترین کتاب علمی‌تخیلی به انتخاب کاربران گودریدز – سال ۲۰۱۰
محمدحسین راهنورد
محمدحسین راهنورد

نظرات بسته شده است.